Carwaaash

forts.
Som sagt, släppte av Anna, åkte sedan till pappas jobb och hämtade upp Eric. Vi åkte och tvättade av bilen lite snabbt och sen hem. Skjutsade Eric ner till stan, Friskis och svettis, och sen åkte jag hem och dammsög hela bilen. Mhm, jag är duktig och snäll ibland. Så nu får man inte dammchock när man sätter sig i bilen, och det är ju en positiv sak måste jag säga. Pinsamt så smutsig den var inuti. Men har ju inte orkat stå ute i kylan och göra det i vinter så nu var det dax.

Sen gick jag in och satte mig ner och softade lite. Hinner nästan aldrig göra det känns det som. Var helt borta när jag vaknade idag. Man vaknar, så tänker man efter vad det är för dag, om man har skola, om man är ledig, om man ska göra något tidigt osv. Så var det idag. Vaknade innan klockan ringde. PANIK. Skola? Nej juuuste, jag är ju ledig, så kan ju sova vidare. Nej ? Jag ska ju till lager med Anna idag? Precis. Det tog väl några minuter innan jag fattade.
Så det var skönt att sätta sig ner lite, tittade runt på www.lumpen.se.  Ja, det är inget skämt nu. Tror jag ska mönstra, på ritkigt. Men om jag ska göra själva lumpen är en helt annan sak. Men mönstra kan man alltid göra :)

Som jag sa i förra inlägget, fika med Louise. Tror ni det själva eller? Bara hon och jag? Nejnej, halva näbbgänget var med ;) Jag, Louise, Emma, Driola & Malin. Men inget emot det, snarare tvärtom! Tog en bagel med nutella och creamcheese, gottit ju! men jag är inte klar än, en STOR varm choklad också. Sen var jag nöjd faktiskt :) Ätit ute tre gånger idag, och jag ska spara pengarna på sånna grejer. Give me a reason why? Nej precis, det är ju gott som tusan och äta ute. Och vi får ju inte glömma att Emmas lilla Prince var med också, så söt! Så där satt vi, på uteserveringen till klockan 20.15 typ, ganska kallt emot slutet, men då finns det filtar. Sen skiljdes näbbgänget åt olika håll och nu sitter jag här. Frusen om fötterna, ajaj, kanske ska göra mig ett fotbad? :) Det är ganska skönt faktiskt! Men, orkar jag? maybe.

tjoptjop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0