BUS

Dålig natt? Så in i nordens dålig har den varit. Tror jag måste ha sparkat med tån i sömnen för jag vaknade och hade piss ont, och sen kunde jag inte somna om. Fick ta en värktablett, men den började ju inte att hjälpa direkt. Så orkade faktiskt inte gå upp halv sju imorse, helt död var jag. Menmen, ibland så blir det så. Får ta igen det jag missade idag på arbetspass imon typ.
  Inte gjort någon nytta idag inte, ätit frukost iofs, men inget annat.. Ska träffa Anna sen, sola idag igen (a) jaja, jätte farligt jag vet, det är inte bra alls, men just idag skiter jag banne mig i det.

Brun-utan-sol kan vara livet ibland, dock inte när det börjar lukta äckelpäckel som det gör efter någon timma. Tur jag ska duscha innan jag träffar Anna, dock får håret vänta tills senare idag, men kroppen. Stinker BUS. Men sen kommer jag vara fräschare än fräschast :D så ska jag lägga i hårinpackning, göra ansiktsmask, måla naglarna, raka benen, smörja in kroppen  - jaa, ni är med mig! :) då mår man alltid förjädra bra efterråt och det gillas.

Ska skriva projektrapporten idag också, yey, vad roligt jag ska ha idag! Neh, så farligt kan det ju inte vara. Lite tråkigt att plugga bara, händer ju inte så ofta :) Annars som sagt, på sistone, så är livet gorgeous!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0