Ångest?

Det är söndag, som alla redan vet, då man brukar ha ångest, men jag har ingen? Och det är sjukt gött! :)
Igår jobbade jag 13-21, drivade tills jag fick lite smått hjärtklappning, haha. Sen hem och hoppa in och ut i duschen för att sedan åka till Kaxholmen, till Loppan Louise :) Grilla kyckling och äta det med potatissallad, gottgott! Sen blev det massa prat som vanligt. Jaa, nästan hela näbbgänget var ju där; Matilda x2, Evelina krull, Louise, Emma och Driola! Hemgång efter tolvsnåret, somnade ganska fort därefter faktiskt.

Sen upp och hoppa vid tjugo över tio, käka lite Special K, mums. Sedan vidare till jobbet, drivade lite idag också - blev ingen hjärtklappning idag iaf :) haha usch. Gick sjukt fort att jobba så det var skönt faktiskt. När jag kom hem ringde jag Norström för att gå en promenad runt Rocksjön, hur skönt som helst - lagom varmt/kallt! Så nu sitter jag här, ska städa garderoben lite tänkte jag.
Senare blir det till att hoppa in i duschen och därefter käka lite mat eller vad nu mamma sysslar med i köket. Det vet man ju aldrig.


OBS! Mamma åker iväg i helgen (hela), och då tänkte jag...tror ni fattar? Så atte, helgen kan bli fin som sagt! :)
PUSS!


Kommentarer
Postat av: matilda

räkna med mig i helgen snygging! :D

2009-04-20 @ 16:47:17
URL: http://maatildaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0