50 dagar kvar!

Ja, det är helt sjukt, tiden går läskigt fort. Kändes som det var 100 dagar nyss? Eller? Jaja, skönt i alla fall! :)

Lovet har gått sjukt fort, eller kanske inte? Känns bara att jag inte gjort ett enda skolarbete denna veckan, sparat allt tills idag. Visst låter det underbart? Att plugga skiten ur sig sista dagen? För nu har jag ju sparat ihop krafter under hela veckan så jag kommer orka med allt? Eller? mhm, det märker vi när dagen är slut vad som är gjort och inte. Kan ju hända att det kommer upp något intressantare, då prioriterar jag inte plugg? Kanske. Jaja.. orka prata om det!

Fredag och lördag var det utgång!
I fredags tog vi en tripp till Bankeryd där Bea's pojkvän bor. Grillade marsmallows (?), pratade och hade det allmänt trevligt. Sen åkte vi in till staden; jag, Matilda, Driola, Malin & Evelina Krull. Alla var nyktra, observera detta. Vevade ner fönstrena på bilen, satte på höghöghög musik och åkte runt med raggarbilarna i staden. Och gud vad vi skrattade, det var sjuk! och trodde jag skulle dö av skratt när Driola tog ut sina händer och vevade med dem och skrek: aaaaaalllll riiiight!!!! haha. Sinnes! Men bästa var nog när vi åkte förbi Sliver med Amy Diamond i högtalarna. haha. Då brast det totalt!
Vi blev iaf sjukt taggade, drog in på centrum och dansade länge! :)

I lördags blev det ugång efter en hårdhård dag på jobbet. Först förfest hos Driola's pojkvän, som konstigt nog aldrig är med på våra förfester där. Jag sov någon timma där, hög musik och irriterande fulla människor som drog i mig. haha nejdå, det var kul, men sjukligt trött. Taggade till senare, gick in på centan och dansade lite granna. Hemgång runt halv två två!

Igår var det lugnt, jobbade bara 2,5 h. Helt sjukt bra! Behövde verkligen åka hem o chilla lite. Gick promenad med mamma uppe på ikhp. Eller promenad o promenad, det var äckliga grodor ÖVERALLT, det gick verkligen inte att gå. Så sjukt äckligt. Och dem parade sig överallt. Helt sjukt. Låg liksom i högar. Mamma uttryckte sig: titta! dem har gruppsex! Man bara, vaa? haha. Hon är sjuk ibland. Sen blev det att åka med mamma, pappa och bror till Jensens och käka gott. Efter det åkte jag hem till Matilda och kollade på film - My sassy girl, tror jag den hette. Mycket bra.

later aligator! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0