1 April

jap, lite såhär i efterhand skriver jag om gårdagen. 1 april är alltid värt att nämna, i alla fall igår. Solsken, glada människor, personalfest med käk från Pallas Atena, köpa snygga muggar, ny parfym, osv. You name it!

Som sagt hade jag inte tid eftersom när jag kom hem från skolan åkte jag och mamma direkt och hämtade ut biogrejs så jag och Evelina fick det lite billigare, aldrig fel. Sen åkte vi ut till Boconcept (?) och tittade runt, fick följa med 4 muggar hem, dem var ganska snygga faktiskt. Sen åka och köpa parfym, Burberry - The Beat, luktar inte så sött eller fruktigt, lite mer pudrigt, tror jag gillar den. :) Sen blev det hem och duscha, fixa iordning mig för att sedan åka ner till stan och växla in biogrejen till biobiljetter. Och vi fick ju de såkallade VIP platser, säger vi att det heter i alla fall, där man kan luta sig bakåt och så. Blir nog nice! Sen bort till Kulturhuset för personalfest. Käk från Pallas Atena, musik, prat och skratt :) Riktigt trevligt!

2 april
Trött som en gnu men ändå pigg? jao, så låg läget till imorse. Traskade i alla fall till bussen, var social med min busshållplatskompis, det var trevligt sådär på morgonen klockan 7.10. Sen till skolan, åkte hem till Sandrah, sov lite med Fritzzz, ja, han gillar mig, han tycker jag är mysig så jag är ju inte den som lägger dissen på han. Sen åka tillbaka till skolan och ha tyska, Philipp pratade bort hela lektionen - värt! Sen lunch, god efterrätt idag liksom, så det var ganska värt det med, Moa tog 3! haha, så ni fattar, det var värt!

Nu sitter jag och Moa aka Molle här i den fina studie salen, kollar lite youtubeklipp, skriver på listan med superlativ och sen tycker Molle att våran powerpoint på information och layout är sjukt bra. Jag med då!

puss? later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0