"Vad beställde jag nu igen"

den repliken fick jag höra 350tusenmiljarderns gånger igår. haha. Men vissa var roliga och skojade till det dock, rita äckligheter på bänken, visa upp sig genom fönsterrutan osv. Lite små äckligt men ganska kul. När de sista gästerna hade gått såg det ut som en svinstia, men vi städade och fixade och efter ätit lite tårta som frukost bar det av hem, klockan var 05.45 när jag kom hem. Somnade efter en stund och sov tills halv två.
Och tack för att ni kom o åt en sväng, Matilda och Evelina krull! :)

Idag har jag bara duschat, målat naglarna och tagit det lugnt. Blir även en lugn kväll med fika och bio, med Anna von kaxholmen! Nu ska jag äta lite, spagetti och köttfärssås. Ha en trevlig kväll, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0