Sista vittnet

Steg upp runt kvart i elva idag, åt en banan och sen åkte jag till jobbet, 12-17. Gick väldigt fort idag faktiskt, eftersom jag jobbade 11 timmar förra gången. Så hoppas det går lika fort imorgon, samma tid! Efter jobbet åt jag lite mat och somnade fint i soffan någon timma, eller två.. Sen skulle jag hämta mamma vid halv nio, vi åkte och köpte lite godis o chips också. Slängde mig i soffan direkt när jag kom in och nu har jag och mamma precis kollat klart  på Beck - Sista vittnet, mycket bra!

Imorgon blir det jobba, sola & chilla. Och hoppas på att denna klänningen kommer på måndag eller tisdag, annars blir det not so funny. Ha det bra, pusss!


Kommentarer
Postat av: Matilda

ååh så fin :D

2008-12-28 @ 18:05:05
URL: http://maatildaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0