Salud! Prost! Cheers! Cin cin!

Rubriken kommer någon om några dagar att fatta mer exakt vad det handlar om, men tills dess så är det en hemlighet mellan mig och anna!
Yes, today har jag klippt mig och tjötat lite med frisören. Fick även med mig en inpackning hem av henne, for free! Great :) Efter klippningen strosade jag runt på stan och hittade lite grejer tillsammans med anna, ett par öronhängen, underkläder, hemligt, en träningströja och på det lite mat på Bernad's city!
Sen var vi värda lite vila i solariet, dock bara 10 minuter men det var skönt, sen blev det hemgång.

Till kvällsmat skulle det bli pizza, jag gillar inte pizza längre? usch, smakade inte så gott faktiskt. Men får köpa lite godis istället och äta, mycket godare. Strax ska jag åka till Melin, nyårsplanera lite granna. Sen hem och sova för imorgon blir det jobb 11-17.15!

tjopptjoooopp.

Pizzzzzzzzza, menotlike.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0