Julkort från USA

skönaste halvtimman på länge i solariet idag, men mer fick det inte bli. Efter solningen duschade jag och åt, sedan åkte jag och mamma ner till stan och köpte min kavaj och två par trosor följde också med + nagellack, behövligt.  Nu har jag packat lite till pappa, och öppnat ett julkort från USA, av Karolin. :)  Hon är saknad till tusen vill jag lova. Tänkte ringa henne någon dag och se hur allt är, tror hon flyttar till SF efter jul! Man måste ringa typ vid 1 på natten så jag inte stör henne mitt i natten. När klockan är ett på natten här är den typ fyra på eftermiddagen där.



Neh, dax för mig att packa det sista till pappa. Han kommer vilken minut som helst. Då ska vi köpa lite saker och sedan åka till ödet. Hoppas ni får en riktigt bra julafton allesammans!

GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Matilda

God jul :D

2008-12-23 @ 21:46:40
URL: http://maatildaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0