Hairspray & prat

Igår solade jag innan träningen, dock bara 6 minuter men bättre än inget. Sedan blev det Ki jympa med Matilda, ja, jag har träningsvärk i skulderbladen idag. haha. Dock var det kul att boxas lite med armarna osv. Efter passet åkte jag hem och duschade och åt. Sen köpte jag de sista julklapparna och hittade en fin sak till mig själv som jag la undan och ska köpa idag.
Senare på kvällen bar det av hem till Matilda, kollade på Hairspray och pratade om allt och inget. Det var riktigt mysigt. Åkte hem vid halv två tiden och somnade ganska så snart efter det.

Idag ska jag också sola, dock lite längre, inte samma sort solarium som igår så då borde jag inte bli röd. Men spela roll iofs, ska ju till Ödesög ikväll och sen spendera Julafton där med pappa, mamma kommer imorgon. Senare på kvällen ska jag åka hem eftersom jag ska jobba på Juldagen. Men måste spendera Julaftons natten och göra något så jag kan sova under dagen och orka jobbtiderna; 18.00-04.45.

Bara för att det är julafton så bjuder jag på några ooold bilder, ni kommer kanske hata mig men så får det bli. :)





Kommentarer
Postat av: Moe

HAHA, okej jag hoppas fan man har blivit snyggare med åren, annars är det BAD!

2008-12-23 @ 18:28:23
Postat av: Louise

HAHAHAHAHA . matilda nu kan du inte säga något om jag lägger upp old pics.. nice ;)

2008-12-24 @ 12:09:03
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0