Dancing Queen

Ännu en helg av alla mina 18 år har gått.
I fredags blev det utgång som hette duga, även om jag var nykter :).  Jag och Evelina krull dansade tills det sprutade nästan, riktigt kul var det! Kom hem runt tre tiden och somnade bums. Sedan var det bara att stiga upp klockan 11 och försöka piggna till inför jobbet, 13-21. Kom hem runt 21.30, kollade en film och somande, blev dock störd klockan 4 av ringningar på mobilen 10 gånger.
Hoppade i alla fall upp vid 11 idag också, slöade lite och åt frukost, sen var det bara o bege sig till jobbet. Som var rikitgt kul idag när jag fick stå i driven och skämma ut mig lite. (Läs första gången)

Nu är jag i alla fall ledig tills juldagen och sen är det bara den 30:e kvar denna månaden med jobb.
Imorgon blir det sola, som jag inte gjort sen Ayia Napa - i augusti. Föreställ er min äckligt vita hud, usch, unfresh.
Blir även ett pass på friskis och sen skrubba, inpackning, raka benen och ALLT så man blir freshfresh! 

Då tar jag farväl för denna gången och hoppar i säng alldeles starx. Sleep tight!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0