Bad day!

För det första: jag var tvungen att gå upp 9.15 i morse, hade betalat för att få sova till minst tolv idag!
För det andra: väääldigt mycjet folk, stressstressstress.
För det tredje: hungrig som en varg, fick äta vid halv fyra på grund av den stora skaran männsikor idag.
För det fjärde: började ont-i-halsen-ont-i-kroppen när jag hade 1,5 h kvar på jobbet..trodde jag.
För det femte: när dagen redan varit vidrig så fick jag jobba över 30 minuter, hej vad glad jag blev!

Dagen fick dock en vändning när jag hängde med pappa till badhuset och simmade, solade och bastade. Det var dödsskönt vill jag lova. Men kroppen är fortfarande hängig och det lär bli värre imorgon, bra tajmat. Men det blir en bra dag imorgon ändå, god mat, trevligt folk och sen sova för att jobba 9 h på nyårsdagen, jap, dubbeltbetalt tackade jag inte nej till. Hoppas bara att det inte blir föör mycket folk.

Dax att hoppa i säng strax, sola lite till imorgon, fixa och sen hjälpa Emma med lite stuffs innan folket kommer tror jag.
Gott nytt år allihopa! :)


Dessa två saknas en hel del!

Kommentarer
Postat av: Matilda

men matilda! du får inte gå o bli sjuk nu :( Det gillar jag inte alls! :(

2008-12-30 @ 23:31:16
URL: http://maatildaan.blogg.se/
Postat av: thelan (;

saknar dig med snygging <3

2008-12-31 @ 13:23:49
Postat av: JH

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJ JAG GILLAR DEJ

2009-01-01 @ 01:47:48
URL: http://DHJ
Postat av: Moa

HAHAHAHHA, tack för att du bara lägger upp asfula bilder på mig (; men jag saknar dig med <3

2009-01-10 @ 16:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0